joi, 22 mai 2014

Danone 15 ani

   Danone  are o gamă foarte largă de iaurturi foarte delicioase. Mă bucur să gust mereu din acest iaurt incredibil de cremos şi dulce. 

   Site-ul  este foarte bine conturat, având şi secţiunea  contact, unde pot sa-mi exprim părerea faţa de produsele lor. Site-ul are foarte multe imagini care mă ajuta sa vad ce iaurt sa-mi cumpar, deoarece sunt foarte multe tipuri de pahare : mici , mari.  

   Mereu am fost fan Danone încă de când aveam doar 3 ani si mancam în continuu iaurt cu capşuni. 

   Sunt foarte încântat că firma Danone activează în România, având foarte multă incredere în produsele lor. Când îmi este poftă de iaurt mă duc la magazin şi cumpăr cât mă ţine buzunarul, păstrând şi pentru zilele următoare. Ca tot românul cum ajung acasă cum observ că mi se termină, din cauza poftei mele nebune.



   Le doresc celor de la Danone cât mai multă activitate în Romania, atât pe plan financiar cât şi pe planul papilelor noastre gustative.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu