joi, 22 mai 2014

Bătalia până în ultima etapă

   Bătălia pentru retrogradare s-a încheiat. Echipele care vor juca anul viitor în liga a doua sunt : Coroana Braşov ultimul loc, urmat de SC Vaslui (retrogradată din cauza licenţei), Săgeata Năvodari şi  ACS Poli Timişoara. Incredibil  trei echipe au terminat cu 38 de puncte însă golaverajul şi-a spus cuvântul.   

   Săgeata Năvodari  nu merita să fie  retrogradată, ci Viitorul Constanţa, echipa patronată de Gheorghe Hagi. Desigur majoritatea au spus că Viitorul a fost ajutată, mai ales la meciul cu Petrolul Ploieşti şi le dau mare dreptate. Am văzut, şi ştiu ce joc are Viitorul şi sunt foarte dezamăgit de aceşti blatişti. 

   ACS Poli Timişoara o echipa care la început de campionat îmi dădea senzaţia că nu va avea probleme cu retrogradarea dar spre surprinderea mea  m-am înşelat. Am remarcat doi jucători de la Timişoara : Cristan Bărbuţ şi  Szabolcs Szekely.   

   Îmi pare foarte rău de SC Vaslui, încă o echipă mare care nu ne-a făcut niciodată de râs în Europa. Liviu Antal este golgheterul  sezonului 2013-2014 în Liga Întai cu 15 reuşite. 

   Coroana Braşov  " Lanterna Roşie   " părăseşte liga întai după ce au fost penalizaţi şi au reuşit să obţină totuşi 2 victorii, 8 egaluri şi 24 de înfrangeri.  

  Cu toate cuvintele mele de laudă, cât şi cele de critică   închei această poveste a sezonului competiţional 2013-2014 al Ligii Întai. Până data viitoare, mă înclin vouă şi vă urez multă sănătate.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu