joi, 5 iunie 2014

O mare dezamăgire

 Sunt foarte dezamăgit de jocul naţionalei României, şi nu cred că sunt singurul. După ce  am bătut foarte greu Albania am dat piept cu Algeria, o echipă care este prezentă la Cupa Mondială. 

 Meciul a fost echilibrat 15 minute după ce algerieni au început să ne facă cu pase din prima. Experimentul Chiricheş pe banda dreaptă este egal cu 0. Am avut nişte jucători în minus la meciul cu Algeria. Aici mă refer în special la Costin Lazăr, Bănel Nicoliţă, Găman care a greşit chiar la al doilea gol, Ciprian Marica care nu este în stare să dea gol din 2 metri şi Chiricheş. 

 Algerieni au fost mult mai deştepti, stând la cutie şi  pe contraatac ne prindeau pe pas greşit. Am observat că nu am încetat să jucăm ca în anii 50 cu pase înapoi, acelaşi stil de 2 lei. Eu nu întelegeam nimic, dacă ai posesie nu înseamnă că o să şi câştigi.  

 Pe cine am remarcat eu în meciul România vs Algeria 1-2 ?  L-am remarcat pe Alex Chipciu, Alexandru Maxim şi Dragoş Grigore. Sunt singurii jucători care au jucat '' bine '' în ciuda rezultatului final.

 Să  trecem şi la  rezumatul partidei. Primul gol al algerienilor a venit după ce Chiricheş a fost făcut în toate parţile, acel jucător reuşind să centreze în careu, şi Costel Pantilimon a scăpat mingea din mână. Probabil vă întrebaţi de ce nu l-am criticat şi pe Pantilimon ? Păi săracul ce să facă dacă  terenul era ud, mingea era udă şi fundaşii erau paraleli ! Într-adevăr a fost şi vina lui dar pentru un  portar care are doar 9 meciuri cap coadă jucate pentru campioana Manchester City eu zic că este bine. Să nu uităm ce meci a făcut cu Argentina. Am reuşit să marcăm prin Alex Chipciu după un carambol, mingea sărind din Marica la Maxim care a dat o pasă peste apărarea algerienilor. Cea mai importantă ocazie din repriza a doua pentru români a fost şutul deviat al lui Tănase. Algerienii într-un final au reuşit să marcheze prin Soudani în minutul 66 şi să câştige partida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu